Black Fridayaanbieding: 70% korting op mijn onlinetraining "Verander je gedachten"

Onlinetraining: Verander je gedachten

In 5 weken meer grip op je gedachten!

 

Onderzoek zelf 5 weken lang jouw gedachten met behulp van de Rationele Emotieve Therapie!

Wij strijden allemaal van tijd tot tijd met gedachten die ons niet gelukkig maken, die ons alleen maar belemmeren en naar beneden halen. Gedachten die ons weerhouden van wat wij werkelijk willen.

 

  • Wil jij ze ontmaskeren?
  • Ben jij er ook helemaal klaar mee, en wil je er wat aan doen?
  • Wil jij ze ontkrachten?
  • Wil jij dat hun greep op jouw leven losser wordt of zelfs helemaal verdwijnt?

Lees snel verder hoe je dat kunt doen!

Albert Ellis bedacht de Rationele Emotieve Therapie

Deze therapie gaat er van uit dat er een sterk verband is tussen de manier waarop jij denkt en de gevoelens die daar weer uit voortkomen

Een onderdeel van deze therapie is het G denken:

Een Gebeurtenis leidt tot bepaalde Gedachten;

De Gedachten leiden tot een bepaald Gevoel

Deze Gevoelens leiden tot een bepaald gedrag  en dat Gedrag heeft weer Gevolgen

Albert Ellis stelt dat de Gevoelens niet voortkomen uit de Gebeurtenis, maar uit jouw Gedachten die je erover hebt. En vanuit die Gevoelens ontstaat bepaald Gedrag en dat gedrag heeft weer Gevolgen.

 

 

Met behulp van deze training kun jij inzicht krijgen op welke gebieden jij die gedachten hebt, je gaat ze herkennen en bestrijden!

 

Wat mag jij verwachten van deze training?

- Je krijgt meer inzicht in jouw gedachtewereld

- Je gaat ontdekken wanneer en welke gedachten er vooral bij jou voorkomen

- Je gaat negatieve/irrationele gedachten herkennen en je zult er achter komen dat ze vaak niet op waarheid berusten

- Je gaat rationele/positieve gedachten leren plaatsen tegenover irrationele/negatieve gedachten

-Doordat jij je meer bewust wordt van die belemmerende gedachten, ga je ze steeds sneller herkennen en ze minder       serieus nemen, daardoor zal de negatieve invloed langzamerhand afnemen.

- Je ontwikkelt de gewoonte om niet-helpende gedachten te  herkennen, buiten werking te stellen en positiever te zijn.

- Na een tijdje zul je merken dat je je niet meer zo snel laat belemmeren door opkomende gedachten.

- Je zult meer ontspannen raken en je niet meer zo snel  door die gedachten van de wijs laten brengen.

 

Wat ga je doen de komende weken?

 

Week 1:

Na aankoop kun je gelijk starten met de training, je ontvangt een inlogcode waarmee je via het inlogportaal binnenkomt.

Je gaat in week 1 een uitgebreide test maken: omdat het nogal uitgebreid is, is dat het enige wat je doet in week 1.

Aangezien ik niet kan zien hoeveel tijd je hebt, wil ik jou er genoeg tijd voor geven voor je aan de volgende opdracht gaat beginnen.

Deze test : gedachteonderzoek Rationele Emotieve Therapie

Gaat jou inzicht geven op welk gebied jij vooral niet-helpende gedachten hebt. Dit kan zijn dat je vaak negatieve gedachten hebt over jouw zelfbeeld of dat je vaak invult wat jij denkt wat anderen denken.

Als het goed is zul je na de test dingen gaan herkennen.

Het zal je waarschijnlijk bevestigen in wat je al wist. Alleen kon je het nog niet benoemen.

Als je wilt kun je na deze test gelijk doorgaan naar de opdracht van week 2!

 

Week 2:

Je gaat de tweede week een eenvoudige gedachteonderzoek doen. Je houdt bij wat de aanleiding is van een negatieve/niet-helpende gedachte en wat de consequentie ervan is.

Door dit op te schrijven ga je meer inzicht krijgen in jouw gedachten.

Dit doen we met behulp van het G denken, een onderdeel van de Ratonele Emotieve Therapie.

 

Inzicht is het begin van verandering!

Je ontvangt voor 7 dagen pagina’s om in te vullen. Je kunt er eventueel nog meer van maken door het te kopiëren.

Het is de bedoeling dat je in ieder geval minimaal 5 dagen hiermee bezig gaat.

 

Week 3:

In week 3 ga je wat uitgebreider de meest voorkomende negatieve/niet-helpende gedachten in kaart brengen door middel van de ABCDEFG van de Rationele Emotieve Therapie. Wat dit inhoudt lees je uitgebreider in het pdf dat je dan gaat ontvangen.

Ook dit houd je minimaal 5 dagen bij.

 

Week 4:

In de laatste week ga je minimaal 5 dagen een dagboek bijhouden van jouw gedachten. Doordat je door de ABCDEFG van de RET al veel meer inzicht hebt gekregen en ook hebt geleerd hoe je positieve/helpende gedachten kunt toepassen i.p.v. de niet helpende gedachten. Kun je in dit dagboek bijhouden hoe het gaat, hoe je gedachten en daardoor ook je gedrag verandert ziet.

In deze week mag je ook een afspraak met mij maken voor een gratis online-coachgesprek waarin wij jouw bevindingen gaan bespreken en we de volgende stap voor jou kunnen bepalen hoe jij dit tot een goede gewoonte kunt maken voor jezelf om zo jouw niet-helpende gedachten te ontkrachten in jouw leven.

 

Week 5:

Een half uur gratis online coachgesprek.

Sale!

Training "Verander je gedachten" BlackFriday 70% korting!

€ 97,00 € 29,10
Sale!

Training "Verander je gedachten" BlackFriday 70% korting!

€ 97,00 € 29,10

Een vijfweekse training om je gedachten te onderzoeken en af te rekenen met de invloeden van irrationele, negatieve en niet-helpende gedachten.